Beste circuitfan

Met trots kunnen we onze kalender voor het komende seizoen 2021 lanceren!

2020 was een jaar waarin Covid centraal stond maar we hebben toch al bij al een goed seizoen kunnen afwerken. De grenzen die gesloten waren en het verbod op overnachten in de paddock heeft het er allemaal niet makkelijker op gemaakt. Bovendien waren er met de introductie van de nieuwe website wat kleine problemen en het mailverkeer kwam niet altijd even goed door maar daar hebben we hard aan gewerkt zodat deze problemen nu van de baan zijn. Het belangrijkste is dat we er, dankzij de inzet van iedereen en het enthousiasme van onze klanten, er toch nog een geweldig corona proof seizoen hebben van kunnen maken Dit willen we natuurlijk verder zetten in 2021! We gaan er vol voor om dit in veilige omstandigheden te organiseren.

Onze kick-off vindt plaats op zaterdag 20 maart 2021. Dit is de beste gelegenheid om de motor (en piloot) uit zijn winterslaap te doen ontwaken.

Voor 2021 kunnen we al deze belangrijkste punten meedelen :

• We houden ons aan de groepen van maximum 55 rijders. Dit heeft een verhoogde veiligheid gegeven in 2021 en willen dit dus verder zetten.
  • We blijven bij ons systeem om groepen in te delen op basis van rondetijden. Het is dus zeker belangrijk om je rondetijd in te geven als je je inschrijft op de site. Gedurende de circuitdag doen we een herverdeling op basis van gerealiseerde rondetijden.
  • Op 1 april en op 17 juni organiseren we trainingsdagen voor de licentiehouders waarbij maximum 35 rijders per groep worden toegelaten.
  • Op 1 april hebben we ook een groep voorbehouden aan 300CC- en Twin-rijders eveneens met maximum 35 rijders op de baan
  • Tijdens onze cursussen voorzien we voor alle cursisten gratis water en koffie en zullen we een vernieuwde Motorsportschool pitbox voorstellen.
  • BMW Motorrad België bevestigde zijn samenwerking voor 2021. Willen jullie de nieuwe BMW M S1000RR aan het werk zien? Kom dan zeker eens kijken op onze cursusdagen.
  • De testritten met de S1000RR, de S1000R en de S1000XR worden ook snel online gezet.
  • Onze Ladies Only werd zo goed onthaald dat we hem nu zelfs 2 keer organiseren. We verwachten onze dames in Zolder op 31 mei en op 30 juli.

Meer nieuws over specifieke evenementen en onze race kalender volgen nog in latere nieuwsberichten.

TIP : Je kan heel eenvoudig een cadeaubon bestellen voor de feestdagen. Klik op deze link voor een snelle bestelling.

We wensen jou een fijn eindejaar en tot op één van onze trackdays

Het Motorsportschool Team