Z0LDER SPRINT SERIES

Logo-02

Het 2024 Zolder Sprint Series kampioenschap bestaat uit 4 races die allemaal gereden worden op Circuit Zolder. Het kampioenschap wordt in 2 klassen gereden :

SUPERCUP : In deze klasse wordt gestart met een GP-start

CUP : In deze klasse stellen de rijders zich in 1 lijn op achter elkaar op de startgrid. De rijders starten dan 1 voor 1 na het vallen van de groene vlag.

Beide klassen worden nog eens onderverdeeld in SUPERBIKE en SUPERSPORT

De dagindeling van een “Zolder Sprint” bestaat uit twee trainingen van 25 min die dienen als training en kwalificatie en twee races over 9 ronden

Een volledig seizoen Zolder Sprint Series kost € 1.180 voor de 4 wedstrijden. Rijders zich inschrijven en betalen voor een volledige seizoen en dit doen voor 15 maart krijgen een gratis ticket voor de trainingsdag van 21 maart twv € 205

Rijders die zich inschrijven per wedstrijd betalen € 295

Er is geen specifieke vergunning vereist om deel te nemen aan de Zolder Sprint Series.

Er is geen decibelbeperking tijdens de wedstrijden voor de Zolder Sprint Series.

Donderdag 2 mei

Donderdag 6 juni

Donderdag 11 juli

Donderdag 29 augustus

Het volledige reglement vind je hier:

Reglement Nederlands
Règlements français

Regeln und Vorschriften Deutsch

Inschrijving

Klik voor meer info Prijs Stock Klik om je ticket te boeken
ZOLDER SPRINT SERIES Cup( Vlaams Kampioenschap )- full season 1 180,00 Beschikbaar.
ZOLDER SPRINT SERIES Cup( Vlaams Kampioenschap ) - Donderdag 2 mei 295,00 Beschikbaar.
ZOLDER SPRINT SERIES Cup( Vlaams Kampioenschap ) - Donderdag 6 juni 295,00 Beschikbaar.
ZOLDER SPRINT SERIES Cup( Vlaams Kampioenschap ) - Donderdag 11 juli 295,00 Beschikbaar.
ZOLDER SPRINT SERIES Cup( Vlaams Kampioenschap ) - Donderdag 29 augustus 295,00 Beschikbaar.
Z0LDER SPRINT SERIES Super Cup ( Open Vlaams Kampioenschap )- full season 1 180,00 Beschikbaar.
Z0LDER SPRINT SERIES Super Cup ( Open Vlaams Kampioenschap )- Donderdag 2 mei 295,00 Beschikbaar.
Z0LDER SPRINT SERIES Super Cup ( Open Vlaams Kampioenschap )- Donderdag 6 juni 295,00 Beschikbaar.
Z0LDER SPRINT SERIES Super Cup ( Open Vlaams Kampioenschap )- Donderdag 11 juli 295,00 Beschikbaar.
Z0LDER SPRINT SERIES Super Cup ( Open Vlaams Kampioenschap )- Donderdag 29 augustus 295,00 Beschikbaar.