We hebben ons eerste seizoen met de nieuwe vergunning met een heel positief gevoel kunnen afsluiten en hopen van harte dat we jou veel circuitplezier hebben kunnen bieden. Intussen lanceerden we de kalender voor volgend jaar en tellen we samen met u af naar weer een jaar vol motorplezier op en naast het circuit.

Eind november hebben we onze data voor 2023 online gezet en ik moet zeggen… jullie hebben er zin in!  Op minder dan 1 maand tijd zijn reeds 35% van al onze beschikbare plaatsen verkocht… A big thank you!

Maar nog even geduld, want pas (of…al) binnen 3 maanden kan je weer naar je favoriete circuit. Op donderdag 23 maart openen we het seizoen met een internationale trainingsdag voor wedstrijdpiloten, maar er is dan ook plaats voor 110 vrij rijders. Ideaal dus om de winter uit je lijf te rijden.

Voor 2023 behouden we het klassieke aanbod maar dan met een meer sexy naam. Niveau 1 noemt voortaan BASIC CIRCUIT TRAINING, niveau 1+ wordt ADVANCED CIRCUIT TRAINING en het vroegere Niveau 2 hebben we omgedoopt tot EXPERT CIRCUIT TRAINING.

We benadrukken wel dat er voor alle 3 de niveaus een aantal vereisten zijn om deel te kunnen nemen.

Lees goed de algemene voorwaarden alvorens in te schrijven. Zeker voor de EXPERT CIRCUIT TRAINING vragen we een bepaald niveau. Motorrijders die nog nooit op Circuit Zolder hebben gereden passen hier bijvoorbeeld niet in.

Verder blijven we in 2023 motorsport competities organiseren voor amateur rijders. Competities waar we vooral mikken op de snelle vrij rijder die zich ook wel eens echt wil meten met zijn collega’s en vrienden. Racen zonder veel vereisten en gedoe… Gewoon inschrijven, nummer kleven en gaaassss!

Speciaal in 2023 is THE ZOLDER 500 !

Omdat het precies 30 jaar geleden is dat ikzelf mijn eerste wedstrijd heb georganiseerd EN gereden, wil ik terug iets speciaal op poten zetten. Daarom organiseren we THE ZOLDER 500 op donderdag 1 juni.        In de voormiddag is er 3 uren gechronometreerde training voorzien, in de namiddag een endurance race over 500km (of 4 uren). De race wordt gereden in teams van maximum 3 piloten en er zijn geen licentievereisten. Iedereen mag meedoen!!

We kijken alvast heel erg uit naar een mooi seizoen 2023 samen met jou!

We wensen jullie een heel fijn eindejaar en laat je maar eens goed gaan, je hebt nog 3 maanden om te bekomen 

Ooh ja, als je weer niet weet wat je onder de kerstboom moet leggen… een cadeaubon van Motorsportschool Zolder is altijd een voltreffer. Ze zijn eenvoudig te bestellen via www.motorsportschool.be

Fijne feesten !

Hans Van de Ven en het Motorsportschool Zolder Team