Arrive and Drive

Maak de circuitervaring nu nog completer. Motorsportschool Zolder en MRP bieden je de kans om een BMW S1000RR te huren voor op het circuit!

Maak de circuitervaring nu nog completer.

Motorsportschool Zolder en MRP bieden je de kans om een 2020 BMW S1000RR te huren voor op het circuit!

We zetten de motor voor jou volledig klaar. Een gevulde benzinetank en een nieuwe set Metzeler M9RR (dezelfde banden als onze instructeurs) zorgen ervoor dat je enkel hoeft te arriveren en op te stappen!

De BMW kan je huren voor 500 EURO inclusief BTW per dag inclusief een plaatsje in onze pitbox.
    Op het einde van de dag lever je de motor in met een volle tank. Anders rekenen we 30 euro aan voor het vullen.

Tijdens het inleveren overlopen we samen de motor om eventuele schades te bekijken. Wordt er schade vastgesteld dan is deze verschuldigd door de huurder tot een bedrag van 2.500 EUR franchise.

Het huurcontract ondertekenen we in de ochtend nadat we de motor samen bekeken hebben.

Wil je de motor huren met bandenwarmers, paddocksteunen of andere banden, dat kan zeker! Tijdens het doorlopen van de boeking kan je extra opties aanvinken.
    De bijkomende opties zijn:

• Paddockstands: 30 Eur
    • Bandenwarmers (Alpha Racing MSSZ Edition – TRACK): 30 Eur
    • Upgrade banden
      • Metzeler Racetec RR Slick 120/70 + 200/60: 85 Eur
      • Pirelli Diablo Superbike Slick 120/70 + 200/60: 125 Eur
      • Pirelli Diablo Superbike Slick 125/70 + 200/65: 145 Eur

Meer info over de ombouw van jouw motor kan je terug vinden op de website van MRP-racing via volgende link

No products found